فروشگاه آرایشی و بهداشتی ماتیک

شرایط بازگشت کالا

راهنمای مرجوعی و ضمانت بازگشت کالا

اطمینان و رضایت شما مشتریان عزیز در ماتیک  اولویت بالایی دارد و به همین دلیل کارشناسان ماتیک همواره در تلاش هستند تا هر سفارش به بهترین شکل ممکن به دست شما عزیزان برسد. با این وجود اگر کالا در فرآیند ارسال خراب شده و یا با اطلاعات داخل سایت مغایرت داشته باشد ، در صورتی که کالا در حالت اولیه ارسال باشد و پلمپ کالا باز نشده باشد تا 15 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته می‌شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 15 روز پس از دریافت بسته، علت مرجوعی کالا را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید و پس از تایید ، مراحل بازگشت کالا را به شیوه ای که امور مشتریان به اطلاع شما میرسانند طی کنید .

لازم به ذکر است قبل از خرید حتما لیست موارد شامل مرجوعی و ضمانت کالا را در پایین صفحه مطالعه فرمایید.

 روش های برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی جهت عودت کالا :

  1. ارتباط با واحد پشتیبانی به شماره 09207737476 ( از طریق تلگرام یا واتساپ )
  2. ارتباط با واحد پشتیبانی از طریق چت آنلاین سایت ( گوشه سمت راست صفحه سایت ماتیک )

لیست موارد شامل مرجوعی و ضمانت کالا

1. عدم سلیقه : اگر مشتری پس از خرید و دریافت سفارش به هر دلیلی ( عدم علاقه به برند محصول و یا سفارش محصول دیگر و … ) خواهان تعویض و یا عودت سفارش خود باشد؛ در صورتی که پلمپ محصول باز نشده باشد و محصول در شرایط اولیه ارسال باشد ، پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی و گرفتن تاییدیه میتواند محصول مورد نظر را تعویض و یا عودت کند. ( در صورت مرجوع کردن کالا توسط مشتری به دلیل عدم سلیقه هزینه عودت و در صورت تعویض هزینه ارسال دوباره بر عهده مشتری می باشد )

2. خرابی در فرایند ارسال : به دو صورت اتفاق می افتد 1. خرابی کارتن یا باز شدن آن و مشخص بودن آن در هنگام تحویل : در صورتی که این اتفاق افتاد از دریافت کارتن معیوب کالا و یا باز شده از شرکت پست خود داری کنید و حتما به واحد پشتیبانی موارد فوق را اطلاع دهید (شرکت پست کارتن معیوب شده را برای ماتیک عودت میدهد ) 2. باز شدن کارتن و سپس متوجه شدن معیوب بودن کالای داخل آن : در این زمان لازم است علت معیوب بودن کالا را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید ( مواردی از جمله شکستن شیشه و یا کالا درون جعبه ، عدم تطابق مشخصات محصول خریداری شده درون سایت با محصول دریافتی و … )

 

نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده :

پس از عودت کالا و هماهنگی با واحد پشتیبانی ماتیک ، جهت فرستادن کد پیگیری پستی ، پس از رسیدن کالای مرجوعی به دست فروشگاه ماتیک و برسی صحت و تاییدیه واحد پشتیبانی ، جهت دریافت شماره حساب ماتیک با شما تماس خواهد گرفت و پس از هماهنگی با مشتری تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد .

 

خبرنامه

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و برندگان قرعه کشی هفتگی ماتیک در خبرنامه عضو شوید🎁😍

    ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید❤️
    X